Merhaba rahmimde yapışıklık varmış. 2 tüp bebek 1 aşılama ve 1 düşüğüm var. Yaptıranlar bilgi verebilir mi? Nasıl bi işlem doktor öneriniz varmı istanbul içinde? Fiyatı be kadar? Normal hayata dönülüyor mu? Yardımcı olursanız çok sevinirim artık hem ben hem bedenim çok yorulduk.