İyi düşünün , kendinizi çok strese sokmayın , bebiş bu zamanınıygun gördü ve haftanız gayet normal , anne sütü ile birlikte kilosunu alır daha da çok. Siz endişelenirseniz bebiş hisseder akışına bırakın yardım edin bebişinize doğmaya🥰 Herşey çok güzel olacak nihayet tanışıyorsunuz bebişle , sağlıka gelsin kolay doğum diliyorum size 🌸