Kypnrbrcu Canım bebek ya kanala girmeye çalışıyor yada açılman oluyor
Çünkü bende aynısını yaşadım 35 haftalikken 1 cm açıklık olmuştu bebsk çok baskı yapıyor du sancim vardı
Birde 35. Haftamdan sonra sürekli bu durum devam etti bebek kanala indi sonra iki gün önce çok ağrım sancim oldu yine aynı bu şekilde batıyor su sanki çıkmak ister gibi dün kontrolde doktora sordum açılman olmuştur dedi Muayne etti baktı 2 cm açıklık olmuş şuan 40 haftayim yani korkma canım normal bebek yerleşmeye çalışıyor ama bir dahaki muaynen de mutlaka doktorunuza söyleyin 🤗