Herkese merhaba sevgili anneler ve anne adayları. 24. Haftada bebeğim 780 grdı. 28. Haftada tekrar gittiğimde 1200 gr olmuştu. Doktorum baş ve kemiklerinin 29-3. Haftalar arasında olduğunu ancak karın çevresinin 26-27 haftalar arasında kaldığını söyledi. Amniyo sıvım da iyi. Anlamıyorum kan akımımda sorun olsa diğer şeyler de kötü olmaz mıydı? Perşembe tekrar kontrole gideceğim ama ömrümden ömür gidiyor. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı?
Birde ben 1.100 gr doğmuş bir prematüreyim. Bu etkili olur mu