Esrapmuk ben de sezaryen olacağım, çantaya şunları koydum;
- 1 adet hastane çıkış seti (battaniyesi mendili vs içinde olan)
- 2 adet 5li set ( iç ve dış zıbın, alt, eldiven, şapka)
-pişik kremi (ki buna da gerek var mı pek bilmiyorum açıkçası)
- alt değiştirme örtüsü
-yenidoğan bezi 10-15 tane (ne olur ne olmaz)
-temizleme pamuğu (ıslak mendil kullanmayacağım için)
Kendim için;
-iki adet pijama takımı + kimono koyacağım bir de yürürken vs üstüme alırım diye
-iç çamaşırı , çorap
-emzirme atleti
-terlik
-diş fırçası diş macunu
-hijyenik ped (hastanede depend verirler diye düşünüyorum o yüzden normal ped aldım kullanılır mı bilmiyorum)
-göğüs ucu kremi
-göğüs pedi