ikiminikannesi_ tetanoz iki do oluyor, bir de karma aşı var tetanozu da kapsıyor ve 28. Haftada tek doz oluyor, onu yaptırsanız. Onda tetanoz, hatırlamadığım bir şey ve boğmaca var, karma. Zaten doktorlar, boğmaca da gerekli olduğu için onu öneriyorlar, ama o sağlık ocağında olmuyor. Siz kendi doktorunuzla bu karma aşıyı konuşun tam net anlatsın size ben sağlıkçı değilim yanlış bilgi vermiş olmayım, özel hastanelerin çoğunda yapılıyor, genelde 500-1000tl arası bir ücreti var.