Nazlimom ben de epilepsi hastasıyım 6-7 yıldır nöbet geçirmediğim için doktor ilaçlarımı kesmişti. İlacım kesildikten 1-1,5 sene sonra hamile kaldım. 4. Ayda atak geçirdim doktorum tekrar aynı ilaca(epixx) başlattı. İlaç değiştimek de nöbetleri tetikliyor. Niye ilaç kullanmıyor onu anlamadım 5 aylık olmuş zaten