Gmzlml Kypnrbrcu 2gün boyunca çektim acilde bir sürü serum yedim ve geçmedi hala daha ince ince ağrıyor. Mide asidinden kaynaklanıyor dedi doktorum. Bebekte baskı yapıyor 😔 Rennie duo şurup ve buscopan verdi. istersen dene