OguzMoms bana özelde doktor 12. Hafta erkek dedi 17. Hafta devlet bana kız dedi emin misiniz özelde erkek soylenildi dedim olabilir bacak arasında bişey var ama kordon gibi dedi detaylıya ozelde gir sonra bana da söyle dedi detaylıya özele tekrar gidip aynı doktora tekrar sordum beni hatırladı için baktı bak pipisi burda dedi devlet hastanesi ultrasonu berbat ötesi ultrason kağıdı verio hiçbir şey anlaşılmıyor ama özelde ise 4 boyut bakılıyor. O yüzden devlet hastanesi yanılma payı çok daha fazla oluyor bebeğim erkek bu arada