Selam kızlar, 33 haftalığız ve bayram için 7 saatlik bi yolculuk yapmak istiyorum.Kendi arabamızla gideceğiz doktorumuz onay verirse 3-4 gün için bayram kaçamağı yapmak istiyorum 🤭 Yarın randevum var doktoruma da soracağım ona göre hareket edeceğim ama daha öncesinde sizden giden oldu mu gittiyseniz nasıl geçti yolculuğunuz zorlandınız mı 😂