Kubra5816 aslında doğumda yanıma gelckti kalp rahatsızlığı vardı annemde bayramdan sonra anjiyo olması gerekiyormus uzun yolculuğa ckamayckmis gelckler diye okadad seviniyodum ki ilk dogumum olduğuna rağmen annem yanımda olur korkmam diye avutuyodum kendimi🥺😢