Kızlar bat 7-9 arası bekliyorum cuma günü şeffaf içinde kahverengilik olan akıntım geldi aynı gün kan verdim 0.23 çıktı dün de test yaptım negatif beyaz krem akıntı görüyorum su gibi akıntı görüyorum sol kasıkda sağ kasığa arada vuran ağrı iğne batması ama testte negatif böyle olan varmı aranızda psikolojikmi bu kadar akıntım olmuyordu benim