Sevilc ben sezaryen oldum normal dogumda var mı bilmiyorum da bana beyaz renkli varis çorabı ve önlük elbsie giydirdiler.. Bu arada doğumdan sonra odaya cikinca en rahat kiyafet kesinlikle önü düğmeli diz üstü elbise gecelik .. ben çok rahat ettim çünkü bol bol emziriyorsunuz ve tuvalete çıkma isteği bitmiyor..