Tuba-M55 bendeanneoluyorum algıda seçicilik mi Mihra ismi mi çok var bu yıl bilemedim🥰 ben de Mihra koyacağım inşallah kızımın adını. Hayırlısı ile gelsinler inşallah
Suey Tuba-M55 aynı şeyi düşünüyorum cinsiyeti belli değil ama hep kızım olursa mihra koyarım diyordum geçen seneden beri şimdi her yerde karşıma çıkıyor bu sene çocu kız çocuğu mihra olacak anlaşılan 😂
Tuba-M55 Suey ben de öyle evlenmeden önceden beri eşimle Mihra diyoduk erkek olursa da selim🥲 baktım Mihra ismi çok koyacak anne adayı var 2 isim sevmem ama mecbur koyucaz 2.ismi belki onu sever😅 her yer Mihra kaynayınca sevmeyebilşr