Yaşayan var mı? Bir de son bir iki haftadır gece uyurken ağzımdan sular akıyor yani önceden burnundan nefes alamıyordum ondan kaynaklı sanıyordum şimdi takip ediyorum burnumdan nefes aldığım halde durum böyle gece farkettim ki reflüm başlamış midem çok kötü sürekli acımsı su geliyor ağzıma.
- Reflüyle ağızdan su akmasının bağlantısı olabilir mi artık çok rahatsız edici düzeyde üç dört hafta öncesine kadar salya gibi olurdu nefes alamadığım için. Suan basımı da destekliyorum burnumda kapalı ona rağmen çok rahatsız edici derece ve utanıyorum. Artık resmen havluyla falan yatıcam gece uyanıp fark edince çok canım sıkılıyor