Merhaba hanımlar 37+2 haftalığız. dün nst de bebeğim çok hareketsiz dediler tatlı birsey yiyip 2. Nst yi istediler orada hareketlendi gönderildim. Dün akşamdan beri yine aynı evet hareket ediyor ama çok cansız hissedilmiyor bile ya da hiç etmiyor bu normal mi