Temmuzmucizesi26 ben 33. Haftamdayim birden kaşıntılarim çok arttı özellikle ayağımda kollarımda ve göbeğinde ,ilk hamileliğimde de hem gebelik zehirlenmesi olmuştum hemde gebelik kolestazi ama 38. Haftada olduğu için doğuma alınmıştim doğum yaptıktan sonra normal değerlerme inmişti o zaman ilaç falan kullanmamistm , bu hamileliğimde erken yakaladı beni 32. Haftada alt 20yken çok kaşıntım olunca 33. Haftada tekrar doktora gittim alt değerim 180 olmuş 1 hafta içinde doktor ursactive diye bı ilaç verdi ondan içiyorum kaşıntım bı tık azaldı sayılır, safra asidi testi verdim ilk açlık verdim 1 saat sonra tokluk verdim bugün sonuçlar için doktora gitcem