Denizanasi_ 38+5 kasık ağrısına uyandım şuan kızlar ama su gelmedi nişan gelmedi doğum sancısı mı . Nasıl anlıycam düzenlimi değilmi panik yaptım anlayamıyorum sanki aynı zamanda ishal ağrısı gibi ama rahmim kasılıyor . Bismillah yaaa
frdsyma Denizanasi_ sancının başladığı zamanı not tut. Kaç dakika arayla geliyor ve düzenli mi? Bir de gerçek sancı belden vurup karnın ortasında toplanıyormuş sonra kendini biranda salıp yayılan bir ağrıymış.