Öncelikle En son 3 martta regl oldum
Neyseki oruç açtıktan sonra baya sonra lekelenme geldi ama o kadar azdı ki acaba değil mi dedim
Biraz önce tekrar lavaboya çıktım peçeteye az miktarda yine lekelenme geldi ama hafif yapışkanlıkta var
Yarın kadın doğum randevum var zaten ama merak ediyorum adetim başladı mı şimdi yoksa başka blr sorun mu var ?