Gbaslanbay Son regl tarihim 9 şubat doktor geçen gün kese gibi hamile farzedip folik asit başlayalım dedi. Sizcede kese mi kızlar hamileliğe dair her belirti var bende aslında ama korkuyorum acaba farklı bir rahatsızlıkta anlamadılarmı diye
kalorisizpatates Gbaslanbay oradaki yuvarlak keseye benziyor ama doktor nasıl hamile farzedelim diyebilir ki, Kan testi ve beta takibi yapılmadı mı?
Eliyuss Gbaslanbay zaten hamilelik düşününenlere de folikasit desteği başlatıyor doktorlar . Eğer hamileyseniz ki inşallah gonlunuze göre olur çok çok küçük . Bende 4 haftada gittim kese vardı bebek yoktu 6. Haftada hem bebeği hem kalp atışını duyduk .
Gbaslanbay kalorisizpatates 20 martta beta testi yapmıştım 350 çıkmıştı haftayda da kese varmı yokmu diye gittiğimde böyle söyledi koku hassasiyeti mide yanması yaşıyorum ama bir taraftanda korkuyorum bir daha ki kontrole 3 hafta sonra dedi
Gbaslanbay Eliyuss uygulamaya göre 7+4 gözüküyor ama ultransonda kesenin boyutu çok yeni gibi hayırlısı rabbimden inşallah