Melina003 canım ilk bir yıl olmaması doktorlar tarafından normal karşılanıyor bende senin gibi çok taktım kullanmadığim ilaç çatlatma iğneleri kalmadı en sonunda saldım öncesinde rahim filmi çektirmiştim ve o korkulan 6 şubat gecesi gerçekleşti uykular haram olmuş bebek yapmak mı akla gelirdi meğersem sincabıma hamileymişim hamilelik ve çocuk dışında bi de kaynana eş stresinden uzak durarak oluyor gerçekten ben depreme o kadar odaklanmıştım ki o gece kabusum oldu nasıl uyandık o sarsıntı derken 6 Mart’ta da hamile olduğumu öğrendiğim 8 haftalıktık