Arkadaslar neredeyse iki aylık olucak bebeğm normalde kaka yapmasında bir sorun yoktu hatta gaz için biogaia kullanıyordum sonra o gaz ilacı bitti ondan mı dır bilmiyorm ikş defa dır kakasını geç yapıyor bir defa üç gün geçmişti baktım ıkındı biraz sonra yaptı, daha sonra yine işte bir haftadır yapmıyor, normaldr diyorlar ama ben acaba yine o damlayı kullansam mı