limonvari Kafama takıldı. Şeker olduğu için perinatoloji takipliyim. Doğumu kendisi mi yaptırıyor normal kadın dogumcuya mi yaptirtiyor? Doğuma kim giriyor yani😅kafamda deli sorularrr
Naciyemutlu limonvari 😇 ben üniversite hastanesinde doğum yapcam kadın doğum uzmanı yaptıracak artık o gün hangisi denk gelirse
Naciyemutlu busra2021emir 29+0 geçen hafta itibariyle şekerimi kontrol altında tutamadım. Haftada bir nst bağlancaksın dedi doktorum. Yakın takibe alındım. Şimdiye kadar iyi gidiyorduk. Doz ayarlaması yapıldı bakalım sonu ne olacak
Naciyemutlu busra2021emir 5.7 ydi . Şuan 4.5 benim üç aylık hep iyi gitti. İnsülin direnci ilk başta 83 lerdeydi. Şimdi 28 de.. aşırı dikkat ettim bu haftay kadar ki hala ediyorum.
busra2021emir Naciyemutlu anladım çok geçmiş olsun bende hamileligimi öğrendim 3 aylık bakmislardi baya yüksek geldi dikkat ediyorum insülin basladik bebeğim etkilenmemistir insallah
Naciyemutlu hanifeq Malatya yaşadığım il farklı. Devlet hastanesi var burda ama küvöz yok. Ne olur ne olmaz diye tam teşekküllü hastane olsun istedim
hanifeq Naciyemutlu iyi yaptın canım üniversite hastanesine yönlendirdiler bizide bebeğin kalbinde sorun var bizim o yüzden
Naciyemutlu hanifeq allah kolaylık versin inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım ya bende şimdi üniversite hastanesine gidiyorum yatış verildi şeker baya yüksek
Naciyemutlu busra2021emir kaçıncı haftadasın peki. Benim 28 dem sonra yükseldi bir haftadır da düşmüyor