busraali22-08 38+1 hep uyumak isterdim. Ama artık öyle bı enerji var ki üstüne bütün evi temizleyebilirim. Aşırı enerjik hissediyorum doğum mu yaklaşıyor. Çoğu gebelerde enerji yükselmesi yaşar mis sizce kızlar geliyor mu gelmekte olan 😄
Hazal966 busraali22-08 evet doğumdan 2-4 gün önce aşırı bir enerji geliyormuş gebelik okulunda öyle demişti ebe😅