20 şubatta sabah yavaştan sancilarim gelmeye başladı akşam hastaneye gittim acile nst de sancilarimda düzenli ve yüksek çıktı hastanede yatak olmadığı için başka hastaneye gittim zeynep kamile gittim orada da yine sancilarim düzenli çıktı doktor sabah erkenden gelmemi söyledi sabah suyum gelmisti nolur nolmaz diye deepend ile uyumuştum ayağa kalktım suyum azar azar gelmeye başladı sabahta bir trafik var sormayın beni bi korku sardı arabada doğuracam diye ilk gebeligim doğuma dair çok fikrim yok kendimi umraniye eğitim araştırmaya attim saat 10 olmuştu bile catalda muayene oldum aktif su gelişi vardı tabi hangi hastanede tedavi goruyordun oraya niye gitmedin klasiği trafik var başka seçenek yok dedim neyse sanci odasına geçtim 4 kişilik odalar ilk başta 2 kişiydik yanimdaki arkadaş 5 gündür orada yatiyormus sancisi yok 40 haftalik tabi beni korku sardı ya bende bugün doguramazsam diye bi önlük giydim anadan üryan ama aktif su gelişi olduğu için hasta bezi taktılar annem kaldı yanimda refakatçi odadan çıkmamak şartıyla yanımda kaldi ama bi zaman sonra annem çıktı kuzenim
geldi nstye bağlandım kimildamadan en zor an benim için o anlar oldu ve çok üşüyen bir insanım çok soyunmak benim için eksiydi nstde 5 saat falan düzgün şekilde sabırla bağlı kaldim fitil verdi sonra doktorum 2 saatte öyle kaldım lavaboya çıkmadan fitil düşmesin diye yavaştan sancim arttı uyusam uyuyamıyorum bayılmak istedim bayilamiyorum🤣 neyse nstye bağlıyorlar artık sıkıldım hemşire cikinca söküp nstyi hareket ediyordum spor yürüyüş Squat spor geçmişimde var kegel falan yaptım tualetimi yapar gibi ikinmalar yaptım plates topu vardı odada zıpladım üstünde ilk gelen asistan doktor ilk gebelikse acilman yavaş olur demişti doktor geldiğinde şaşırdı sonradan ilkti dimi senin dedi evet dedim çok iyi dedi sonra 7 cm oldu acikligim saat 21.00 de falan çıkardılar fitili meğer kendi sancim daha fazlaymış kaş gevşetici iğne yaptilar bi ağzım kurudu sadece minik kapaklarla ağzımı ıslattım su içmedim neyse nstye yattım son 1 saat falan sancim geldikçe ikindim sonra bi baskı hissettim geliyor dedim inanan yok tabi şansa bala ebe yan odadaydi baktı kafası görünüyor dedi iyi ıkinirsan doğuma alicam dedi denedik çok iyi dedi hemen gittik tabi sanci çekerken sezeryan istiyorum çığlıklarımda olmuştur arada 🤣 benimle beraber kapıda 9 doğuran annem abim eşim kuzenim vardı 🤣 bebegi 2. Ikınmada aldılar usg de 3 kilo olan bebis 2600 kg doğdu keside attılar yırtılma olursa yanlış yerler yırtılmasın diye yonlendirdiler açılmayi kaç dikiş var bilmiyorum ama tenim çok hassasmis elastikmis biraz dikislerim diktileri an patladı 3 kere dikiş atıldı o an çok sıkıldım acı yoktu sabırsızlık yorgunluk vardı biran önce bitsin istiyordum bide aşırı üşüyordum zangır zangır titredim ilk idrar ve büyük abdest yapmadan lohusa poliklinigine almiyorlardi ama şu bile icmemistim kaç saat nasil çişim gelsin ki bende yalandan yaptım dedim lohusaya geçtik bebegimi kucağıma alınca isiniyordum bebek 6 saat falan ac kaldı karnimdada ac kaldı 2 gün adam akıllı bisey yememistim kapıya çıktık bebegi görecekler diye annem ilk bana sarıldı bana baktı geri kalan herkes bebise koştu eşim fotosunu çekti karışmasın kaybolmasın diye 🤣bebegi emzirmeyi bilmiyordum süt sagma makinesi kesinlikle alın biberon olsun yanınızda mamada olsun yanınızda bebegin kan şekeri düşmesin sarılık yukselmesin emzikde alın bunlar kesinlikle olması gerek göğüs ucu yoktu benim silikon aldim onuda başaramadım oyuzden süt sagma makinesi çok işimi gördü c seklinde tutun göğsü makas degil bebisim ac
kaldı 2400 e düştü kilosu sarilik oldu kuvoze gitti 10 gün falan kaldı çok acı geçti ilk kuvoze girmesi öyle orda görmek çok ağladım dikislerim çok aci veriyordu çok zor iyilestim günde 3 kere hastaneye git gel yapıyordum dinlenememek çok yıprattı beni kızım yanimda şuan şükürler olsun Rabbım hak edip isteyen herkese hayırlısıyla hayırlısını kolaylıkla nasip etsin amin