sweetmom_ Asli_0025 erken canım. İnşaallah pozitif sonuç görürsün. 15. 16. Günleri bekle. O zaman doğru sonucu verecektir.
Minnakbiri Asli_0025 benim 11.gün negatifti 12.gün içindeki kağıdı çıkarınca görünüyordu 13.gün daha netleşmişti kan vermiştim 🥰inşallah pozitifi görürsünüz ama erken henüz
Asli_0025 Minnakbiri inşallah benimde öyle olur çok istiyorum çünkü biri 16 haftalık diğeri kimyasal iki kayıp yaşadım içimdeki ateşi rabbim dindirsin
Minnakbiri Asli_0025 benim de kimyasalla sonuçlandı bugün tekrar iğne oldum inşallah hepimiz güzel haberler alırız mübarek günlerde 🌺