elif987 Adetime 2 gün var ilk tek çizgiydi sonra aradan zaman geçince böyle oldu.Kızıma ilk hamileliğimi öğrendiğimde de böyle sonradan belirmişti ama emin olamadım aranızda bu durumu yaşayan varmı Alta diğer resimleride yükleym
myavocado elif987 ya kuruma çizgisi ya da test bozuk. İkinci çizgi bu şekilde olmuyor, siz tekrarlayın en iyisi
Firstpreg elif987 Adetinize iki gün varsa erken gebelik testi yapmanız daha kesin sonuç verir. Hayırlısı olsun inşallah
nursenakaynak01 Kuruma çizgisine benziyor en doğru sonuç ilk 5 dk cikan sonuç iki gün sonra tekrar yapın bence
Nakskdkdkd elif987 bencede oyle yap bizde bebek istiyoruz 6 aydir deniyoruz olmuyo her ay test alip bakiyorum 4 5 gun sonra yine alicam insallah cikar 🙏
elif987 Firstpreg amin inşallah evet pişman oldum sonradan erken gebelik testi almadıgıma yarın alıcam inşallah
Zeyasln elif987 idrarı çok damlatmış sınız var gibi 2 damla damlatsanız yeterli olur birde akşam yapın kaset test yapacaksanız