Turunculu Hiç gecikmeyen adetim gecikti ama test yaptım negatif . Adetim de hiç gelecek gibi durmuyor sizce hamile olma şansım varmı ? Yaşayab varmı
Boncukk123 Turunculu geç döllenme olmuşsa testte çıkmayabilir canım ne zaman yumurtlama gördün adet gecikmesinin kaçıncı günü
Feyzfeyza Turunculu bu ay aynısını yaşadım test yapıyorum negatif ama regl belirtisi de yoktu 48. Gün de regl oldum
Nergisim09 Turunculu bu ay herkes öle yazmış adeti geçmiş benimde 5 gün geçti sancı var ama gelen giden yok 2 ay önce dış gebelik amaliyatı oldum ilk adetimi amaliyattan 30 gün sonra oldum ikinci adetim gelmedi hala
Turunculu Boncukk123 yumurtlamam şubat 10 idi . Üstüne çok geçti tabi benm hesapladığım yumurtlama ama benim reglem çok düzenlidir
Turunculu Negna- hayır çok normal bir ay geçirdim stres sıkıntım olmadı , çok sitresli olsamda ben 28 gün geldiğinde regle olurun şaşmazdı ona şaşırıyorum
Turunculu Feyzfeyza 48 gün çok uzun ya , benim reglem bu zamana kadar 1 gün bile gecikmemişti ona şaşırıyorum
Turunculu Nergisim09 bende dış gebelik yaşadım geçen sene dış gebelikten sonra 2 3 ay da oturuyor adet döngüsü ama benim adetim 30 yaşıma kadar hiç gecikmedi
Nergisim09 Turunculu ilk adetim çok iyi geldi zamninda ama 2 ay bozuldu bende 30 yaşındayım her ay aynı zamanda gelirdi
Boncukk123 Turunculu inşaAllah psıkolojik olarak gecikmemişsindir canım hemen kan ver idrarda çıkmasa da kan da çıkar 🌸