Bugün ilişki üzerinden 14. Gün adet ağrısı gibi yumurtalıklarımda ağrı var göğüslerimde balon gibi. Tuvalette gittim çok açık bir pembe kan gelmiş ama sildiğimde geldi peçeteye sadece. İdrar testim negatif çıktı yarın kan vericem ama idrarda negatif çıkıp yerleşme kanaması gelebilir mi yoksa adet mi oldum anlayamadım ilk defa adet kanımı açık gördüm çünkü