Herkese Selamlar,
Herkes haftasını ve bir şikayeti varsa yazabilir mi ☺️
9+2 deyim karın şişliğim var acıkırsam hiç duramıyorum, mide yanmam oluyor , çok ayakta duramıyorum, 7 haftalıktan beri sabah akşam uyuyorum 🥲 acaba ben mi çok mızmızım sizdede bu tarz sorunlar varmı 🎈🧿