Bende geçen sene olmuştum ilk hamileliğim di benim kese boş değildi bebeğimin kalbi durdu tamamen bayılttılar yarım saat sürdü vakumla olmuşum hiç bisey anlamıyorsun uyuyup uyanıyorsun o kadar hafif kanaman da olur lekeli lekeli korkma üzülme de Rabbimin Bi bildiği vardır hep böyle düşün vardır bunda da bir hayır şöyle düşün demekki hamile kalabiliyorsun tekrar kalırsın inşallah korkma lütfen