1palyaco Dnyaa56 normalde de asitli şeyler tüketmiyorum çok nadir içerdim senede 5bardak belki o derece . Hamilelikte hiç içmedim.
tubaysima Hiç içmiyorum ama içim gidiyor 🫠 eşim içerken bana iki yudum falan verdi o kadar. Toplasan beş yudum içmişimdir🥸
00pamuk00 Bazen canım isteyince 4-5 yudum iciyorum. Bazi doktorlar mide yanması olan gebelere bir bardak kola için diyormus.