25 haftalığım 2 hafta önce yaptırdım bi gün gecesi 12 den sonra bir şey yemedim sabah gittim hastaneye kan verdim daha sonra eczaneden glikoz almamı ve 500 ml su almamı söylediler alıp geldim bana 75 yüklenecekti şeker o yüzden şişenin %25 ini döktü eczaneden aldığım tozu şişeye karıştırıp çalkaladı içtim ve direk saate baktık tam 1 saat sonra tekrar kan vereceksin kusarsan haberim olsun dedi 1 saat sonra kanı verdim tekrar 1 saat daha bekledim yine verdim saat 2 den sonra da sonucum çıkmıştı. Herhangi bir sıkıntı yaşamadım çok şükür. Umarım sizde güzel sonuçlar alırsınız ☺️