Ozgeliz Merhaba 8 ay önce de burdaydım oğlum Doğunca happy Kids’e geçmiştim tekrardan aranızdayım yılbaşı sürprizi oldu bize 🙈 🙏🏻
Ozgeliz Alyamerve hayır isteyerek olmadı henüz yeni bi hamilelik sürecine ve Doğuma kendimi hazır hissetmiyordum happy kids de paylaştım emzirdiğim halde hamile kaldım
Ozgeliz sonsuzmasalim hoşbulduk canım uzun bi süre bebek düşünmüyorduk hala şoktayım hamile olduğuma hatta bu proğramı bile silmiştim
Alinmavi Senbibak eskiden oyle bir inanis varmis sut koruyor derlermis ama yok tabiki oyle bir sey catir catir hamile kalip emzikliyken doguruluyor mutlaka korunmak gerekiyor
Momofthemert Ne diyelim hakknızda hayırlısı olsun bende aynı şeyi yaşadım ve sonuna geldim sayılır oğlum 8 aylıkken hamile kaldım çok üzüldüm çok ağladım hiç hazır değildim planladığım düşündüğüm bişey zaten değildi ilk 4-5 ay kötü geçti ama sonra benimsedim bebeğimi mutluluğa dönüştü bu perşemve 3 ocakta sezeryanım var bende herkse soruyırdum başına gelenlere nasıl oluyor ne yapıyorsunuz diye 2 gün sonra kendim tecrübe edicem bakalım büyük oğlum neresi büyükse 😂 17 aylık olucak sizde sıkmayın canınızı herşey olucagına varır inşallah herşey güzel olur
Senbibak Alinmavi bencede ben Doğumdan sonra spiral taktırcam 11 haftalık hamileyim diğeri 4 yasında olunca yaparım ikinciyi