Musab_alperen1621 Herkese merhaba arkadaşlar… Çok sukur 39+6 da hiç belirti yok gelmeyecek heralde doğmayacak galiba dediğim bebegim doğdu… Umarım herkes sağ salim evladına kavuşur. Ben sırama savdım sıra diğer hamislerde…❣️😍🥰
ayseyaman Musab_alperen1621 Musab_alperen1621 gözünüz aydın benim de 39+2 ama herhangi bir belirtim yok hayırlısıyla gelir inşallah 🙏
Musab_alperen1621 isum masallah sizinde eli kulağındadir hayırlı sağlıklı Bi şekilde dünyaya gelsin insallah…💞🤲
Musab_alperen1621 nurcan05 teşekkür ederim canim 🪷 çarşamba günü sahur vakti sancilarim başladı akşama kadar ara ara vurdu saat akşam 6 gbi hizlanmaya başladı hastaneye yatış verdiler hemen. Akşam 8.5 gibi bebegim doğdu çok şükür.. Herkese boyle pozitif rahat dogumlar nasip olsun inşallah..🤲Sizinki kaç haftalik
nurcan05 Musab_alperen1621 38+4 bugün çok yürüdüm ilk defa akşam sancim oldu bir yarım saat kadar sıcak duşa girdim bekliyorum kızım gelsin diye bende suyum falan gelmedi Nişan
Musab_alperen1621 nurcan05 yürüyüş çok iyi gelir bol bol yürüdüm bnde son haftalarda insallah sağlıkla gelsin minik🪷
Musab_alperen1621 Esrabt teşekkür ederim ❣️ evet sanciyla beraber nisanimda geldi daha sonra kanamalı akintim oldu zaten
Musab_alperen1621 ayseyaman teşekkür ederim canim gelir gelir bnde de hiçbir belirti yokken Bi anda ne olduğunu şaşırdım sizinkide öle olabilir hayırla dogsunlar insallah💕💕