Esrahrz doktorunuza danışın ödem çok da normal olmayabilir. Tansiyon takibi yapın.
Hamilelikte maalesef aynı şeyin hem kötü bir sebebi de olabilir hem normal de olabilir. Ben bunu öğrendim. Ödem ve tansiyon yüksekliği bir aradaysa, idrarda protein varsa vs tehlikeli
Örneğin kasılma erken doğum belirtisi de oluyor normal de oluyor. Kanama bile öyle. Dr danışmadan bilemeyiz