Bebeğin pozisyonuyla ilgili olabilir. Benim de bir ara hapşırınca kaçıyordu. Ultrason için gittiğimde ben bir şey demeden doktor söylemişti, “bebek mesanenizin tam üzerine poposu ve ayaklarıyla bastırıyor, rahatsızlık verebilir” diye.
Bir süre sonra bebek dönünce geçti. Belki sizin de ondan kaynaklı olabilir, eğer öyleyse geçer muhtemelen.