Mrtnurr Kızlar yardım edin ilk gebeligimdi sezaryen oldum ve suanda dünden beri gecmeyen göbegimde igne batması gibi bi acı var yürürken oturrken falan batıyoe aynı durumu yaşayan varmı neden oluyor bu
Cnnakbb Ben üçüncü sezeryanımı olucam ilkinde doktora sorduğumda evet kasıklarına filan bıçak saplanır gibi olursun dedi 40 na kadar düzelir demişti öylede oldu normal bir süreç geçmiş olsun bebeğinizi sağlıkla büyütün