saudade_ Normal doğumda kesi olursa nereye doğru atılıyor ? Bende dudakların alt tarafına doğru şişkinlikler oluyor acaba kesi atılırsa oralara denk gelirse patlar mı diye bir sürü şey kuruyorum kafamda 🥲