gmze_13 Kızlar selam hiç böyle bişey yaşadınız mı ikinci gebeliğim şuan 36 haftadayız 2 haftadır 3 günde bir nstye gidiyorum korkuyorum saat sayıyorum artık en az 38 e kadar beklememiz gerekiyor dedi doktorumuz sezeryan olacak bu arada