Seldahilal sol tarafa yatmak bebeğe daha çok oksijen gönderiyor canım ama tabi ki tek taraf çok zor gebelikte hem sağa hem sola dönüyordum o haftalarda. Bacak arana yastık koyabilirsin ben denedim ama belimi çok ağrıtmıştı kemiklerim kırtlıyordu Suan 33.haftadan gidiyorum istemeden de olsa uyandığım da sırt üstü uyanıyorum ağrıyla beraber 🥺 sırt üstü yatmamaya çalış