Hicooo 30 haftalıktım gittiğim de 10 gün geriden geliyordu karın çevresi, baş çevresi.. 10 gün sonra tekrar kontrolüm vardı o sırada gece gündüz yedim sütler kefirler kaşarlar muz gece uyanınca bile yiyordum bunları sonra gittiğimde çok şükür düzelmişti o gündür asla aksatmıyorum size de tavsiye ederim protein ağırlıklı kesinlikle beslenin. Şu an 32 haftalığım :)