Betsin hiç haberim yok canım fiyatlardan moral bozukluğundan hiç sormadım da giriş kisimdada fiyatlari yazıyor sadece özele göre fiyatları çok uygun diye aklımda kaldı.bide benim orda 3hakkim var ne kadar alırlar bilmiyorum bayramdan sonra sorcam nasipse.