Mucizebb ya bnde böyle bir post açtım bir saat falan önce muayeneden geldim sanciyla gittim ama düzenli olmadığı için eve gönderdiler bnde merakedyorum lekelenme normal kanaman olur sütun gelir gel dedi sıyırma işlemi yapılıyormuş burda okumuştum size birşey dedi mi ebe