eminece93 öyle değilmiş canım bugun perinatolog işe gorustum yuksek olması sıkıntıymıs düşük olması gebelikte anlamlı değilmiş zaten bir miktar gebelikte düşük cıkarmıs vucudun bebeği düşürmemek ve anneyi doğum esnasında kan kaybından korumak için savunmasıymıs