Kızlar merhaba Perşembe günü 28.03 tarihinde kontrole gittiğimde sancılarım çıkınca doğuma alındım planlı sezaryandı zaten bugüne gün verilmişti günümüzü beklemedik kavuştuk 🥲 darısı gün bekleyenlerin başına hepinize kolay doğumlar diliyorum ♥️ birde sizlerden öneri isteyeceğim göğüs uçlarım çok yara oldu kanıyor kremler pek işe yaramadı emzirirken çok zorlanıyorum tavsiyesi olan varsa çok memnun olurum