ummanela İlk gebeliğim o yüzden bilmiyorum ama bu akşam karnımın alt ve üst kısmı ara ara kasılıyor. Bu normal bir şey mi?
Hamilebirisi_06 ummanela 32 deyim bende de oluyordu nst de sancı çıkmadı ama enfeksiyon varmış bende muhtemelen o yüzden kasılmalarım oluyordu eğer ara ara oluyorsa normal ama sık oluyorsa nst ve tahlil ister doktorunuz muhtemelen
Rabia6606 Normal bence artık bebek büyüyor ve yalancı ağrılarınız illaki olacaktır 33 haftaligim üçüncü gebeliğim benimde ara ara ağrılarım ve kasılmalarım oluyor . Doğum sancısı zaten gelince bırakmıyor anlarsınız yani
ummanela Rabia6606 evet sanırım büyüdükce kasılıyor. Cünkü o hareket ettikce kasılmam oluyor. Bir de sağolsun kıpır kıpır hiç durmuyor🥲
ummanela SmyEsciv sordum, rahim ağzıma da bakıldı cok sukur bi sıkıntı yok. O sekilde kasılman olması normal artık yalancı sancılar baslar dedi ama cok siddetliyse dinlen uzan birZ eğer geçmezse bana haber ver dedi