bendeanneoluyorum Selam başıma gelen bir olaydan bahsedeyim. Ben geçen sene çilek yüzünden hastanelik oldum. Afedersiniz hem su gibi ishal hemde aynı anda kusma yaşadım. Rezil bir haldeydim. Bu ikisi aynı anda gerçekleşiyordu ve baygınlık geçirene kadar bu durumu yaşadım. Artık gözlerim kanlanmış ve dudaklarım morarmıştı. Eşim beni görünce çok korkmuş.Yerlerde sürüklene sürüklene acile gittim,ayakta duramıyordum.Bunun sebebi 1 kase çilekti. Çilek en çok tarım ilacına maruz kalan meyveymiş. Yani bahçenizin vs değilse market çileği alıp yemenizi asla tavsiye etmem.Bu yaşadığımı hamileyken yasasaydim nasıl bir sonuca maruz kalabilirdim bilmiyorum