Negna- benim tsh ilaç kullanmadığımda 7-8 civarına çıkıyor. Kadın doğumcunun ve dahiliyenin bilgisinde 9 aydır ilaç kullanıyorum 2.5 altında kalsın diye. Hamile kalsam da kullanmaya devam edeceğim. Çevremde tsh ilacı hamileyken kullananan çok kişi var. Tsh değeri gebelikte bebek gelişimi için önemli. Size neden hayır dediler bilemiyorum başka bir doktorla daha görüşün isterseniz