Bsnrarslan75 Kızlar 17 haftalık hamileyim ve sag kasık tarafimda böyle bıçak saplanır gibi bı ağrı giriyo ve sonra hemen geçiyor sizce nedeni nedir
obirannea Bsnrarslan75 13 haftalık bende de oluyor genelde oturup kalınca oluyor bir anda saplanır gibi oluyir hemen geçiyor